هواداران استقلال

متن مرتبط با «es6» در سایت هواداران استقلال نوشته شده است

...

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 گفته بـــودم بی تو می میــرم ولی ایــن بار ، نهگفته بـــودی عاشقـــم هستی ولی انگــار ، نه xa0 هـــرچه گویی “دوستت دارم” به جز تکرار نیستخو نمی گیــــرم به این تکــــرارِ طوطیــــوار ، نه xa0 تا که پا بندت شَــوَم از خـــویش می رانی مـــرادوست دارم همدمت باشــم ولی ســــربار ، نه xa0 دل فروشی می کنی گویا گمان کــــردی که بازبا غــــرورم می خـــــرم آن را در این بــازار ، نه قصد رفتن کـــــرده ای تا باز هـم گویــم بمـــانبار دیگـــر می کنــم خواهش ولی اصــــرار ، نه xa0 گه مـرا پس...

    ادامه مطلب